بزرگترین مرجع مدیریت ارتباط با مشتری

موفق ترین سیستم در آمد زائی در کل کشور به روش دایرکت سلینگ

بزرگترین مرجع مدیریت ارتباط با مشتری

موفق ترین سیستم در آمد زائی در کل کشور به روش دایرکت سلینگ

۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

⚠️ #اطلاعیه #خبر #ویژه


✅ قابل توجه کلیه کاربران آی نوتی :


از تاریخ یکم اردیبهشت کلیه افراد میتوانند از دریافت پورسانت بیشتر (1% پاداش دریافتی از سهام+ 5% پورسانت فروش مستقیم بیشتر،  علاوه بر جوایز و شرایط پورسانت و پاداش ) از طریق ایجاد وبلاگ و یا وبسایت با شرایط زیر برخوردار شوند .


1️⃣ ایجاد وبسایت یا وبلاگ که در مجموع تعداد آنها به 10 عدد برسد.


2️⃣ ثبت محتوا تعریف شده از سمت شرکت آی نوتی در وبلاگ ها و یا وبسایت ها، و ارائه لینک مستقیم پست اطلاعاتی آن در قسمت مربوطه.


3️⃣ بروز رسانی وبلاگ ها و یا وبسایت ها با محتوا ارائه شده از سمت شرکت آی نوتی در بازه زمان های تعیین شده .


4️⃣ حذف نکردن اطلاعات ثبت شده از وبلاگ و یا وبسایت در طول همکاری با آی نوتی .



*** این سرویس از 1 اردیبهشت 1396 فعال می گردد و به مراتب اطلاعات تکمیلی اعلام می شود.



به امید موفقیت روزافزون برای شما همکاران عزیز 

  • علی شبرو

@inotivizit

بسمه تعالی


با عرض سلام و توفیق روزافزون خدمت یکایک همکاران، کاربران، بازاریابان، نمایندگان و کارشناسان فروش آی نوتی


 احتراماً اینجانب علی معارفی مدیر عامل شرکت گسترش طراحان نقش الماس به شماره ثبت 419710 و شناسه ملی شماره 10320710696 ثبت شده در مورخ 1390/09/08 با برند آی نوتی به اطلاع این خانواده می رسانم که  :

شاید باورش برای خیلی ها سخت باشد که یک شرکت 64 روزه بتواند این حجم فروش و این تعداد بازاریاب را بدون داشتن هیچ گونه حاشیه و نداشتن دفتر کار دورهم داشته باشد و چیزی حدود 80 درصد افراد به درآمد رسیده باشند .

باورش خیلی سخته وقتی میبینند کسی با حجم فروش 200 میلیون تومانی حدود 23 میلیون تومان دریافت کرده باشد . چیزی حدود 12 درصد خالص فروش .

باورش سخته یک شرکت 64 روزه بتواند بیش از 400 میلیون تومان واریزی آنلاین پورسانت و پاداش داشته باشه .

باورش سخته یک شرکت 64 روزه بتواند افراد مختلف در سازمانها و شرکتهای مختلف کاری را کنار هم به دور از هر گونه حاشیه داشته باشد . خانواده ای که به معنای واقعی برای موفقیت هم تلاش میکنند .

باورش خیلی سخته وقتی شخصی بتواند در مدت 30 روز بالای 20 میلیون در آمد داشته باشد .

باورش سخته وقتی یک شرکت توانسته به دور از هر نوع آموزشهای حرفه ای، اجبار به خریدهای سنگین به دور از هر نوع مکان اداری و تجاری بتواند بدون هیچ گونه سرمایه ای افراد را به درآمد برساند .

باورش سخته شرکتی بتواند این حجم بالای پرداختی را بصورت آنلاین پرداخت کند بدون کسر کارمزد و واریزی به هر نوع حساب بانکی .


واقعا خوشحالم که 2 ماه پیش یک یا علی گفتیم و حرکتی را استارت زدیم که این اتفاقات را در این مدت کم با چشم دیدیم .

من واقعا ممنون هستم از این افراد :

دوستان عزیزی که ناخواسته به ما لطف کردند و با پخش اخبار و اطلاعات نادرست آی نوتی را تبلیغ کردند .

دوستان عزیزی که در سایتها و شبکه های اجتماعی اسم برند ما را مطرح کردند و باعث شناساندن ما به دیگران شدند .

دوستان عزیزی که ندانسته و تحقیق نکرده مطالبی را عنوان کردند که بزودی باید در مراجع قضایی پاسخگوی قانون و وکلای شرکت باشند .

دوستان عزیزی که باید خود را آماده کنند تا جوابگوی سوالات باشند .

دوستان عزیزی که باید طبق قانون با آنها رفتار شود . 

ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی در تعریف افترا : 

هر کس به وسیله اوراق چاپی یا خطی یا به وسیله درج در روزنامه و جراید یا نطق در مجامع یا به هر وسیله دیگر به کسی امری را صریحا نسبت دهد یا آنها را منتشر کند که مطابق قانون آن امر جرم محسوب می شود و نتواند صحت آن اسناد را ثابت کند جز در مواردی که موجب حد است به یک ماه تا یک سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق یا یکی از آنها حسب مورد محکوم خواهد شد.

ماده 10: کسی که به حیثیت و اعتبارات شخصی یا خانوادگی کسی لطمه وارد کند ، می تواند از کسی که لطمه وارد آورده است جبران زیان مادی ومعنوی خود را بخواهد هرگاه اهمیت زیان ونوع تقصیر ایجاب نماید دادگاه می تواند در صورت اثبات تقصیر علاوه بر صدور حکم به خسارت مالی حکم به رفع زیان از طریق دیگر از قبیل الزام به عذر خواهی و درج حکم در جراید و امثال آن نماید .


در حال حاضر ما کلی قانون داریم که میتوان با استفاده و استناد به آنها از چنین افرادی که غیر حرفه ای عمل میکنند مطالبی را پخش میکنند استفاده کرد .


ولی سخن را خلاصه میکنم ....

آی نوتی یک برند و یک نشان تجاری برای یک شرکت معتبر می باشد که خدمات مختلف کاری خود را بصورت بازاریابی تک سطحی به فروش می رساند .

خداوند متعال را شاکریم که آی نوتی آمد تا خیلی شرکتها با خدمات پیامکی آشنا بشند و از طرح تجاری آی نوتی کپی برداری کنند و استفاده کنند .

افرادی که حتی آدرسی ندارند معرفی کنند تا فرم شکواییه آی نوتی علیه آنها به دستشان برسد که بزودی به عنوان مجهول المکان بودن در جرائد چاپ میشود و حکم غیابی برای آنها صادر می گردد .

افرادی که حتی سعی نکردن یک خط خودشان بنویسند و کلیه مطالب سایت آی نوتی را کپی کردند .

افرادی که حتی فکر نکردند تا شاید بتوانند پلنی بهتر از آی نوتی بسازند و همان را کپی کردند .

شرکتهایی که تا بحال نمیدانستند crm چیست تصمیم گرفتند استفاده کنند .

افرادی که ادعا میکنند سالیان سال این خدمات رایگان را داشتند و استفاده می کردند و مارا به گران فروشی و کلاهبرداری محکوم میکنند .

من واقعا نمیدانم چرا تو این مدت کسی به فکر راه انداختن چنین سیستمی نبوده است .


بهتره همین الان به همه اطلاع بدم طی چند ماه آینده آی نوتی از طرحی رو نمایی میکنه که اگه تمامی شرکتها بخواهند کنار هم تصمیم به تولید آن کنند باید بیش از 5 سال شبانه روزی کار کنند تا به گرد پای آی نوتی برسند . ( آی نوتی هنوز از هیچ کدام خدمات crm استفاده نکرده است که بزودی تمامی مباحث crm برای کلیه صاحبین مشاغل راه اندازی می گردد ) .


  • علی شبرو

توجه توجه

📢📢📢📢📢📢📢📢📢

این پست رو به طور کامل بخونید.


💢توضیح معرفی کار در آی نوتی💢


🌺توضیح ساده تر که برای همه قابل فهم هست 

(حتی اگه یک کلمه هم متوجه نشدید تا الان همین یک پست کافی است)

اگه میخواهید درآمد ماهیانه خوبی داشته باشید این یک پست رو کامل و با دقت بخونید حداقل:

آی نوتی یک پنل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی هست که شما بعد از عضویت در اون با ادرس :


https://inoti.ir/Register/

وکد پشتیبان:0069162158


(طبق قوانین سایت کد معرف الزامیست)


(در قسمت تصویر کارت شناسایی باید از کارت ملی خودتون عکس بگیرید و توی اون قسمت قرار بدید)


میتونید به دو طریق پیامک های تبلیغاتی خود رو در هر کسب و کاری که هستید ارسال کنید.


✅روش اول:

ارسال پیامک به افرادی که مخاطبین خود شما هستند و شما شماره تلفن انها را در پنل از قبل در دفترچه تلفن لیست کرده اید و میتوانید برای همه انها پیام خود را یکجا ارسال کنید.


✅روش دوم:

ارسال پیامک انبوه منطقه ای هست به صورتی که شما ۵ رقم اول کد پستی منطقه مورد نظرتون رو وارد میکنید تعداد کاربرای اون منطقه نمایش داده میشه و شما میتونید به دلخواه به هرتعداد ازین کاربران پیامک ارسال کنید.




🌺گزینه های جالب دیگر پنل:

قیمت لحظه ای لوازم دیجیتال و

ارز و داغ ترین اخبار در دسته بندی های مختلف هست.همچنین وضعیت هوا در هر منطقه ای که باشید.


خب تا اینجا سخت نبود؟!شما ازین به بعد میتونید خیلی شیک و رسمی ازین سامانه پیامکی در هر زمینه ای که بودید استفاده کنید.پیامک های شما از طریق خط خدماتی است برای کاربران ارسال میشود.



🌺خب حالا میرسیم به قسمت جذاب تر شما میتونید کارت ویزیت الکترونیک برای خودتون داشته باشید

که وقتی کسی به شما گفت میتونم کارت ویزتتون رو داشته باشم شما که مثلا صاحب رستوران گل هستید بهش میگید لطفا کلمه رستوران گل رو ارسال کن به 10008590 کارت ویزیت من براتون ارسال میشه.

متن اون پیام توسط شما در پنلتون بار ها قابل ویرایش و تغییر هست از طرفی شماره اون شخص در لیست دفترچه تلفن رستوران گل ذخیره میشه و شما میتونید بعدا هم انواع اخبار مربوط به رستوران منوها و حتی جابه جایی ها رو برای مشتریان ارسال کنید.وحتی تولدشون رو تبریک بگید.و اونها رو با این پیگیری ها جزوه مشتریان همیشگی خودتون کنید.خب این هم توضیح قابل فهم قسمت کارت ویزیت الکترونیک یا همون کد های crm.


@inotivizit

🌐©®Ⓜ️


🌺خب حالا میرسیم به بخش جالب و درآمدزای کار که خیلی هم ساده هست.شمایی که در این سامانه دارید فعالیت میکنید و از خدماتش دارید لذت میبرید کافی هست که همین توضیحات رو برای افرادی که نیاز دارند بهش ، بدید و اونها رو با کد ملی خودتون ثبت نام کنید مثل بنده که الان کارو به شما معرفی کردم و شما بدون کد ملی بنده نمیتونید ثبت نام کنید اونها هم بدون کد ملی شما نمیتونند ثبت نام کنند.




🌺خب حالا معرفی این پنل به افراد چقدر درآمد داره:

 بسته به استفاده ونیاز اون شخص از پنل ، شما پورسانت میگیرید. 

به هر میزان که پنلش رو شارژ کنه برای ارسال پیامکها , 10درصد اون مبلغ برای شما پورسانت در نظر گرفته میشه و کارت ویزیت الکترونیک هم برای خودش یا کسب و کارش بخره 30درصدش فروش اون کارت ویزیت به شما تعلق میگیره مثلا کارت ویزیت فارسی ولاتین رو میخره و کلمه رستوران رو هم فارسیشو هم انگلیسیشو تا یک سال به اسم خودش میکنه که این کارت ویزیت قیمتش 350هزار هست که 105هزارتومانش به عنوان پورسانت به شما داده میشه.

نکته عالی اینکه قبل از ازینکه ثبت نام کسی رو برای خرید کارت ویزیت بزنید میتونید از طریق پنل خودتون قسمت رزرو کد کارت ویزیت دلخواه طرف رو به مدت ۳۰دقیقه رزرو کنید و ازش بخواهید مثلا کلمه رستوران رو بفرسته به 10008590 متنی که بهش برمیگرده میتونه منو یا ادرس رستورانش باشه که شما نوشتیدش فقط قبلش خودتون پنلتون رو باید حداقل ده تومن شارژ کرده باشید چون هزینه اون پیامک برای اون طرف رایگانه و از شما کم میشه.

اما ارزش داره دیگه نهایتش از شما ۱۳ تا تک تومن کم میشه ولی وقتی خود اون شخص ثبت نام میکنه و کارت ویزیت رو برای یک سال خرید میکنه 105هزار تومان انی برای شما پورسانت در نظر گرفته میشه که هر لحظه بخواید درخواست تسویه میدید براتون واریز میشه. 

حالا فرض کنیم شما در طول یک ماه فقط به 30نفر این سامانه رو معرفی کردید در واقع 30تا کارت ویزیت فروختید ۳۰تا ۱۰۵هزار تومان چقدر میشه؟! تازه 10درصد شارژ پنل ها هم یادتون نره محاسبه کنید.


اگر سوالی دارید با ما در تماس باشید.

09396756602



با ما همراه باشید تا موفقیت

  • علی شبرو

مختصری درباره آی نوتی

📣📣📣📣📣📣📣📣

آی نوتی چیست؟


آی نوتی درواقع یک نوع سامانه پیامکی تو محیط اینترنت می باشد. کاربری که این پنل پیامکی تحت وب را در گوشی تلفن همراه خود باز کرده باشد، می تواند کلیه اخبار مربوط به موضوعات مختلف را دریافت نماید. (اخبار مربوط به مسایل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، حوادث، بازار بورس وطلا و ارز و نتایج مسابقات ورزشی، قیمت موبایل و قطعات و لوازم کامپیوتری و... در ایران و جهان)


آی نوتی یک نوع CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) است. با این سامانه شما می توانید ارتباط موثری با مشتری هایتان داشته باشید. آیا به این فکر کرده اید، اگه مشتریان شما همیشه از شما خدمات بگیرند شما به چه درآمدی خواهید رسید؟ چقدر مشتری داشتید که الان هیچ دسترسی به آنها ندارید؟ چه مشتریان با کیفیتی داشتید که دیگه الان از شما خدمات نمی گیرند؟


دلیلش خیلی سادست، یکی اینکه شماره تلفنی از آنها نداشتید و یا اگر هم داشتید هیچ وقت نتوانستید از آن شماره ها به نحو احسنت استفاده کنید، فقط تصور کنید اگر از روزی که کــارتان را استارت زدید تا به امروز، هر مشتری که تو مغازه اتان وارد می شد، شماره تلفن همراهش رو داشتید و تو این مدت بصورت اتوماتیک با آنها در ارتباط بودید، مناسبت های خاص را تبریک و یا تسلیت می گفتید و یا تاریخ تولدشان را تبریک می گفتید، الان وضعیت کسب و کارتان به چه صورت بود؟ چند هزار شماره تلفن مشتری داشتید که می-توانستید اگر خدمات جدیدی به کارتان اضافه می شد و یا آدرستان تغییر می کرد خیلی سریع به آنها اطلاع رسانی می کردید؟


اگر خوب فکر کنید متوجه خواهید شد که می توانستید کلی مشتری ثابت داشته باشید که به لحاظ عدم داشتن چنین خدمات به ظاهر ساده ولی فوق حرفه ای، نتوانستید آنها را جذب و به عنوان مشتری دائمی برای خود داشته باشید و در حال حاضر لازم نبود این همه هزینه تبلیغات سنگین پرداخت کنید تا مشتری جدید داشته باشید...


تمام برندهای معتبر و معروف دنیا با همین روش کم هزینه و ساده مشتریان خود را راضی نگه می دارند چون آنها اعتقاد دارند پیدا کردن مشتری جدید برایشان خیلی پر هزینه تر می باشد. اگه شما تشریف ببرید از فروشگاه های بزرگ خرید انجام دهید، می بینید که یک فرم به شما می دهند که شما اطلاعات شخصی خود را از قبیل شماره تلفن همراه و ثابت و تاریخ تولد رو پر می کنید. از اون روز به بعد کلیه ی مناسبت ها برایتان تبریک و تسلیت ارسال می شود مخصوصاً تاریخ تولدتان.


شاید در سال 5000 تومن برای این خدمات هزینه شود ولی همان پیامک های ارزان و به ظاهر ساده، ذهن و ضمیر ناخودآگاه شما رو همیشه با نام و برندشان زنده نگه می دارد.


آیا مایل هستید با یک هزینه ی بسیار کم، امکاناتی برایتان فراهم گردد تا بتوانید طی سالیان آینده، مشتریان خود را حفظ کرده تا درآمدتان چندین برابر گردد؟


ما یه سیستم کاملا هوشمند داریم که با گوشی تلفن همراهتان کار می کند. این سیستم بوسیله یه کد واسط به سرورهای مخابراتی وصل می شود و به وسیله همان کد واسط، مشتریان شما را مدیریت می کند.


کدهای CRM آی نوتی از 1 رقم شروع میشود و تا 6 رقم محدود میگردد که این کد ها به انتخاب شما به مدت حداقل 1 سال برای شما رزرو میشود که البته میتونید با شارژ مجدد همان کد، برای سال های آتی نیز استفاده نمایید.


شما می توانید از کدهای حروف CRM نیز استفاده نمایید. مثلاً اسم، فامیل، نام برند و فروشگاه خودتان که می بایستی حداقل 3 کارکتر باشد.

وظیفه ی این کدها چیست؟


این کدها معرف شخصیت کاری شماست در واقع کارت ویزیت الکترونیکی شماست. یعنی اگر کسی، کد شما رو به سامانه آی نوتی پیامک کند، تمام اطلاعات کاری شما من جمله: خدمات، آدرس مغازه یا شرکت، تلفن همراه، ثابت و... را در تلفن همراه خود دریافت می نماید، این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه خودتان قابل ویرایش می باشد. دراین مرحله شماره تلفن ارسال کننده هم بعنوان مشتری شما در پنل ذخیره می گردد. شما در هر لحظه از شبانه روز می توانید متن کارت ویزیت خود را تغییر دهید حتی اگر دسترسی به اینترنت نداشته باشید.


شما می توانید با ارسال کدهای دستوری با پیامک از قبیل درخواست موجودی، شارژ سامانه، انتقال وجه، تغییر متن کارت ویزیت، دستورات لازم را به سامانه بدهید.


سیستم CRM آی نوتی، از این به بعد با توجه به تنظیمات شما شروع بکار می کند. یعنی شما می توانید به سیستم دستور دهید اعیاد و مناسبت های خاص به صورت اتومات برای مشتریان شما با قیمت مناسب، پیامک ارسال نماید.


با آی نوتی شما می تونید تبلیغات گسترده بر اساس کد پستی، منطقه، مراکز استان، داشته باشید. در ضمن کلیه پیامک های نرسیده به حساب شما عودت می گردد.


  • علی شبرو

⚠️ #اطلاعیه #خبر  #قرعه_کشی_بزرگ


مدیریت شرکت آی نوتی و تیم توسعه و فنی در حال طراحی و برنامه ریزی جهت برگزاری بزرگترین قرعه کشی کشور برای اواسط سال ۱۳۹۶ میباشند .


منتظر تاریخ برگزاری ، نحوه ی اجرا و شرایط دریافت آن باشید ...


جوایز قرعه کشی بدین شرح میباشد :


۲ دستگاه خودرو پراید 

۲ دستگاه ۲۰۶

۱ دستگاه پرشیا

۱ دستگاه ماکسیما

۱ دستگاه بی ام و 

۵۰ دستبد چرم و طلا با برند حکاکی شده آی نوتی

۱۵ بلیط هواپیما با هتل ۵ ستاره برای ۱۵ نفر . سفر به کشور ترکیه . آنتالیا منطقه کمر


مبلغ حجم فروش مستقیم و تعداد سهام لازم جهت شرکت در قرعه کشی تحویل خودرو بزودی اعلام میگردد .


خانواده آی نوتی بهترینه و لایق بهترین هاست .


با آرزوی موفقیت برای یکایک خانواده بزرگ آی نوتی



  • علی شبرو

سَلام

خواستَم یادِت بِندازَم کهـ :

یه روزی دَرو هَمسایهـ ، دوست و آشنا و فامیل میگٓن : فِلانیو میشناسیـ ؟ هَمون که ۲سال پیش تازه دَرسِش تَموم شُده بود ، هَمون که هیچی نَداشت ، هَمون که فِلان جا کار میکرد یه حُقوقِ بُخور نَمیر میگِرِفت ، بابا دُخترِ فِلانی رو میگٓم ، پِسَر فِلانی رو میگم...

آره آره خودِشهـ ، هَمون که تو اون شِرکَته کار میکَرد ، اِسمِش چی بود ؟؟؟ آره آره ،   آی نو تی 💎💎💎

یه ماشینِ جَدید خَریدهـ !!!!

عَجَب ماشینیهـ !!!! 😳

اِسمِ ماشینه یادَم نیست وَلی میگَن ٣٠٠ ٤٠٠ مِلیون پولِ ماشینَس ، خُدا بِده شانس ، اَلَکی اَلَکی پولدار شُد 😏

مَردُم شانس دارَن به خُدا ، حالا اَگه ما بودیمـ ...

آره ، یِروزی دَربارَت اینجوری حَرف میزنَن ، یِروزی هَمه دِلِشون میخواد یه بار باهات هَم صُحبَت بِشَن ، اون روز خِیلی نَزدیکهـ ...

یِروزی وَقتی اِسمِت میاد هَمه اِفتِخار میکُنَن که دوست یا فامیلِتَن 👑👑


آره ، این اِتِفاق میوفته به شَرطِ اینکه جا نزنی ، اَگه جا بِزَنی این حَرفارو راجِع به بَقیه میزَنی...


یه کاری کُن خَبَرساز بِشی ، نه خَبَرنِگار😉😉


اینو یادِت باشه : یادِت میره سَختی وَقتی رَد بِشی از خَطِ پایان.


  • علی شبرو

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • علی شبرو

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • علی شبرو