بزرگترین مرجع مدیریت ارتباط با مشتری

موفق ترین سیستم در آمد زائی در کل کشور به روش دایرکت سلینگ

بزرگترین مرجع مدیریت ارتباط با مشتری

موفق ترین سیستم در آمد زائی در کل کشور به روش دایرکت سلینگ

معرفی کار آی نوتی

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۲۵ ق.ظ

توجه توجه

📢📢📢📢📢📢📢📢📢

این پست رو به طور کامل بخونید.


💢توضیح معرفی کار در آی نوتی💢


🌺توضیح ساده تر که برای همه قابل فهم هست 

(حتی اگه یک کلمه هم متوجه نشدید تا الان همین یک پست کافی است)

اگه میخواهید درآمد ماهیانه خوبی داشته باشید این یک پست رو کامل و با دقت بخونید حداقل:

آی نوتی یک پنل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی هست که شما بعد از عضویت در اون با ادرس :


https://inoti.ir/Register/

وکد پشتیبان:0069162158


(طبق قوانین سایت کد معرف الزامیست)


(در قسمت تصویر کارت شناسایی باید از کارت ملی خودتون عکس بگیرید و توی اون قسمت قرار بدید)


میتونید به دو طریق پیامک های تبلیغاتی خود رو در هر کسب و کاری که هستید ارسال کنید.


✅روش اول:

ارسال پیامک به افرادی که مخاطبین خود شما هستند و شما شماره تلفن انها را در پنل از قبل در دفترچه تلفن لیست کرده اید و میتوانید برای همه انها پیام خود را یکجا ارسال کنید.


✅روش دوم:

ارسال پیامک انبوه منطقه ای هست به صورتی که شما ۵ رقم اول کد پستی منطقه مورد نظرتون رو وارد میکنید تعداد کاربرای اون منطقه نمایش داده میشه و شما میتونید به دلخواه به هرتعداد ازین کاربران پیامک ارسال کنید.




🌺گزینه های جالب دیگر پنل:

قیمت لحظه ای لوازم دیجیتال و

ارز و داغ ترین اخبار در دسته بندی های مختلف هست.همچنین وضعیت هوا در هر منطقه ای که باشید.


خب تا اینجا سخت نبود؟!شما ازین به بعد میتونید خیلی شیک و رسمی ازین سامانه پیامکی در هر زمینه ای که بودید استفاده کنید.پیامک های شما از طریق خط خدماتی است برای کاربران ارسال میشود.



🌺خب حالا میرسیم به قسمت جذاب تر شما میتونید کارت ویزیت الکترونیک برای خودتون داشته باشید

که وقتی کسی به شما گفت میتونم کارت ویزتتون رو داشته باشم شما که مثلا صاحب رستوران گل هستید بهش میگید لطفا کلمه رستوران گل رو ارسال کن به 10008590 کارت ویزیت من براتون ارسال میشه.

متن اون پیام توسط شما در پنلتون بار ها قابل ویرایش و تغییر هست از طرفی شماره اون شخص در لیست دفترچه تلفن رستوران گل ذخیره میشه و شما میتونید بعدا هم انواع اخبار مربوط به رستوران منوها و حتی جابه جایی ها رو برای مشتریان ارسال کنید.وحتی تولدشون رو تبریک بگید.و اونها رو با این پیگیری ها جزوه مشتریان همیشگی خودتون کنید.خب این هم توضیح قابل فهم قسمت کارت ویزیت الکترونیک یا همون کد های crm.


@inotivizit

🌐©®Ⓜ️


🌺خب حالا میرسیم به بخش جالب و درآمدزای کار که خیلی هم ساده هست.شمایی که در این سامانه دارید فعالیت میکنید و از خدماتش دارید لذت میبرید کافی هست که همین توضیحات رو برای افرادی که نیاز دارند بهش ، بدید و اونها رو با کد ملی خودتون ثبت نام کنید مثل بنده که الان کارو به شما معرفی کردم و شما بدون کد ملی بنده نمیتونید ثبت نام کنید اونها هم بدون کد ملی شما نمیتونند ثبت نام کنند.




🌺خب حالا معرفی این پنل به افراد چقدر درآمد داره:

 بسته به استفاده ونیاز اون شخص از پنل ، شما پورسانت میگیرید. 

به هر میزان که پنلش رو شارژ کنه برای ارسال پیامکها , 10درصد اون مبلغ برای شما پورسانت در نظر گرفته میشه و کارت ویزیت الکترونیک هم برای خودش یا کسب و کارش بخره 30درصدش فروش اون کارت ویزیت به شما تعلق میگیره مثلا کارت ویزیت فارسی ولاتین رو میخره و کلمه رستوران رو هم فارسیشو هم انگلیسیشو تا یک سال به اسم خودش میکنه که این کارت ویزیت قیمتش 350هزار هست که 105هزارتومانش به عنوان پورسانت به شما داده میشه.

نکته عالی اینکه قبل از ازینکه ثبت نام کسی رو برای خرید کارت ویزیت بزنید میتونید از طریق پنل خودتون قسمت رزرو کد کارت ویزیت دلخواه طرف رو به مدت ۳۰دقیقه رزرو کنید و ازش بخواهید مثلا کلمه رستوران رو بفرسته به 10008590 متنی که بهش برمیگرده میتونه منو یا ادرس رستورانش باشه که شما نوشتیدش فقط قبلش خودتون پنلتون رو باید حداقل ده تومن شارژ کرده باشید چون هزینه اون پیامک برای اون طرف رایگانه و از شما کم میشه.

اما ارزش داره دیگه نهایتش از شما ۱۳ تا تک تومن کم میشه ولی وقتی خود اون شخص ثبت نام میکنه و کارت ویزیت رو برای یک سال خرید میکنه 105هزار تومان انی برای شما پورسانت در نظر گرفته میشه که هر لحظه بخواید درخواست تسویه میدید براتون واریز میشه. 

حالا فرض کنیم شما در طول یک ماه فقط به 30نفر این سامانه رو معرفی کردید در واقع 30تا کارت ویزیت فروختید ۳۰تا ۱۰۵هزار تومان چقدر میشه؟! تازه 10درصد شارژ پنل ها هم یادتون نره محاسبه کنید.


اگر سوالی دارید با ما در تماس باشید.

09396756602



با ما همراه باشید تا موفقیت

  • علی شبرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی