بزرگترین مرجع مدیریت ارتباط با مشتری

موفق ترین سیستم در آمد زائی در کل کشور به روش دایرکت سلینگ

بزرگترین مرجع مدیریت ارتباط با مشتری

موفق ترین سیستم در آمد زائی در کل کشور به روش دایرکت سلینگ

صحبت مدیر عامل محترم آینوتی بعد از ۲ ماه کاری

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۸ ق.ظ

@inotivizit

بسمه تعالی


با عرض سلام و توفیق روزافزون خدمت یکایک همکاران، کاربران، بازاریابان، نمایندگان و کارشناسان فروش آی نوتی


 احتراماً اینجانب علی معارفی مدیر عامل شرکت گسترش طراحان نقش الماس به شماره ثبت 419710 و شناسه ملی شماره 10320710696 ثبت شده در مورخ 1390/09/08 با برند آی نوتی به اطلاع این خانواده می رسانم که  :

شاید باورش برای خیلی ها سخت باشد که یک شرکت 64 روزه بتواند این حجم فروش و این تعداد بازاریاب را بدون داشتن هیچ گونه حاشیه و نداشتن دفتر کار دورهم داشته باشد و چیزی حدود 80 درصد افراد به درآمد رسیده باشند .

باورش خیلی سخته وقتی میبینند کسی با حجم فروش 200 میلیون تومانی حدود 23 میلیون تومان دریافت کرده باشد . چیزی حدود 12 درصد خالص فروش .

باورش سخته یک شرکت 64 روزه بتواند بیش از 400 میلیون تومان واریزی آنلاین پورسانت و پاداش داشته باشه .

باورش سخته یک شرکت 64 روزه بتواند افراد مختلف در سازمانها و شرکتهای مختلف کاری را کنار هم به دور از هر گونه حاشیه داشته باشد . خانواده ای که به معنای واقعی برای موفقیت هم تلاش میکنند .

باورش خیلی سخته وقتی شخصی بتواند در مدت 30 روز بالای 20 میلیون در آمد داشته باشد .

باورش سخته وقتی یک شرکت توانسته به دور از هر نوع آموزشهای حرفه ای، اجبار به خریدهای سنگین به دور از هر نوع مکان اداری و تجاری بتواند بدون هیچ گونه سرمایه ای افراد را به درآمد برساند .

باورش سخته شرکتی بتواند این حجم بالای پرداختی را بصورت آنلاین پرداخت کند بدون کسر کارمزد و واریزی به هر نوع حساب بانکی .


واقعا خوشحالم که 2 ماه پیش یک یا علی گفتیم و حرکتی را استارت زدیم که این اتفاقات را در این مدت کم با چشم دیدیم .

من واقعا ممنون هستم از این افراد :

دوستان عزیزی که ناخواسته به ما لطف کردند و با پخش اخبار و اطلاعات نادرست آی نوتی را تبلیغ کردند .

دوستان عزیزی که در سایتها و شبکه های اجتماعی اسم برند ما را مطرح کردند و باعث شناساندن ما به دیگران شدند .

دوستان عزیزی که ندانسته و تحقیق نکرده مطالبی را عنوان کردند که بزودی باید در مراجع قضایی پاسخگوی قانون و وکلای شرکت باشند .

دوستان عزیزی که باید خود را آماده کنند تا جوابگوی سوالات باشند .

دوستان عزیزی که باید طبق قانون با آنها رفتار شود . 

ماده ۶۹۷ قانون مجازات اسلامی در تعریف افترا : 

هر کس به وسیله اوراق چاپی یا خطی یا به وسیله درج در روزنامه و جراید یا نطق در مجامع یا به هر وسیله دیگر به کسی امری را صریحا نسبت دهد یا آنها را منتشر کند که مطابق قانون آن امر جرم محسوب می شود و نتواند صحت آن اسناد را ثابت کند جز در مواردی که موجب حد است به یک ماه تا یک سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق یا یکی از آنها حسب مورد محکوم خواهد شد.

ماده 10: کسی که به حیثیت و اعتبارات شخصی یا خانوادگی کسی لطمه وارد کند ، می تواند از کسی که لطمه وارد آورده است جبران زیان مادی ومعنوی خود را بخواهد هرگاه اهمیت زیان ونوع تقصیر ایجاب نماید دادگاه می تواند در صورت اثبات تقصیر علاوه بر صدور حکم به خسارت مالی حکم به رفع زیان از طریق دیگر از قبیل الزام به عذر خواهی و درج حکم در جراید و امثال آن نماید .


در حال حاضر ما کلی قانون داریم که میتوان با استفاده و استناد به آنها از چنین افرادی که غیر حرفه ای عمل میکنند مطالبی را پخش میکنند استفاده کرد .


ولی سخن را خلاصه میکنم ....

آی نوتی یک برند و یک نشان تجاری برای یک شرکت معتبر می باشد که خدمات مختلف کاری خود را بصورت بازاریابی تک سطحی به فروش می رساند .

خداوند متعال را شاکریم که آی نوتی آمد تا خیلی شرکتها با خدمات پیامکی آشنا بشند و از طرح تجاری آی نوتی کپی برداری کنند و استفاده کنند .

افرادی که حتی آدرسی ندارند معرفی کنند تا فرم شکواییه آی نوتی علیه آنها به دستشان برسد که بزودی به عنوان مجهول المکان بودن در جرائد چاپ میشود و حکم غیابی برای آنها صادر می گردد .

افرادی که حتی سعی نکردن یک خط خودشان بنویسند و کلیه مطالب سایت آی نوتی را کپی کردند .

افرادی که حتی فکر نکردند تا شاید بتوانند پلنی بهتر از آی نوتی بسازند و همان را کپی کردند .

شرکتهایی که تا بحال نمیدانستند crm چیست تصمیم گرفتند استفاده کنند .

افرادی که ادعا میکنند سالیان سال این خدمات رایگان را داشتند و استفاده می کردند و مارا به گران فروشی و کلاهبرداری محکوم میکنند .

من واقعا نمیدانم چرا تو این مدت کسی به فکر راه انداختن چنین سیستمی نبوده است .


بهتره همین الان به همه اطلاع بدم طی چند ماه آینده آی نوتی از طرحی رو نمایی میکنه که اگه تمامی شرکتها بخواهند کنار هم تصمیم به تولید آن کنند باید بیش از 5 سال شبانه روزی کار کنند تا به گرد پای آی نوتی برسند . ( آی نوتی هنوز از هیچ کدام خدمات crm استفاده نکرده است که بزودی تمامی مباحث crm برای کلیه صاحبین مشاغل راه اندازی می گردد ) .


  • علی شبرو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی